Bienvenida - Benvinguda

El Club Palindromista Internacional inicia en 2010 una nueva etapa con renovada ilusión y entusiasmo.
Bienvenid@s seáis, compositores, lectores y amantes de los palíndromos.

El Club Palindromista Internacional inicia el 2010 una etapa nova amb il·lusió renovada i entusiasme.
Sigueu benvinguts, compositors, palindromaires, lectors i amants dels palíndroms.

Allí lo camufla, mal fuma colilla.

Markos Gimeno

martes, 13 de julio de 2010

RECITAL DE PALÍNDROMOS EN CARDEDEU

Queridos amigos: os informamos que el próximo viernes día 16 de julio, a las 20,30 h. vamos a realizar un pequeño recital palindrómico en el Museu de Cardedeu, dentro del ciclo "Vespres d'estiu al Museu".
A continuación os adjuntamos la nota que se ha difundido en agenda y prensa, con la salvedad que hay un cambio de última hora: el teatro no se podrá llevar a cabo por compromisos profesionales del director, y de común acuerdo con Pere Ruiz hemos substituido esta parte por un recital de palíndromos del Campeonato Mundial que hemos llevado a cabo con motivo del Mundial de Fútbol. A tal efecto estamos ultimando un sencillo Power-Point ilustrativo y de acompañamiento, del que haremos oportuna difusión en nuestros medios.
A aquellos que tengáis la posibilidad de acercaros al recital será un placer veros de nuevo, y a todos, un efusivo saludo desde Cardedeu.

Martí Sunyol


PROGRAMA:

Divendres 16 de juliol a les 20.30 h - Museu de Cardedeu

􀂃 Espectacle Palindròmic

Música, poesia i teatre per gaudir del dret i del revés. Partitures, textos i poemes que s’interpreten i es llegeixen començant indistintament pel principi o pel final, sempre amb el mateix resultat: l’encís de la simetria compositiva, una cadència oculta que captiva els sentits.


Un espectacle conferit a base de peces de petit format que et deixarà bocabadat.

Interpretat per Pere Ruíz, Martí Sunyol, acompanyament del violí d’Stanislav Stepaneck i direcció teatral d’Oriol Genís.

Amb tast de licors i tisanes d’herbes.

Preu: 4 €

No hay comentarios:

Publicar un comentario